رییس ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: در حوزه مقابله با مواد مخدر، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و سپاه پای کار هستند.

 

اسکندر مومنی با حضور در برنامه زنده صف اول با اشاره به عملکرد این ستاد، گفت: هیچ دولتی به راحتی نمی‌تواند در حوزه پیشگیری، درمان و… موادمخدر عمل کند یعنی دولت به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد.

وی گفت: ما باید تسهیلات ایجاد کنیم و موانع را برداریم،  کار شروع شده و هدف گذاری به صورت کاملا درست صورت گرفته است، هماهنگی و اراده واحد برای این حوزه وجود دارد.

مومنی ادامه داد: در جلسات ستاد، ناهماهنکی‌ها بیان و حل می‌شود، دستگاه‌ها برای مبارزه با مواد مخدر هماهنگی خوبی دارند، البته برخی از دستگاه‌ها  بیشتر و بعضی‌ها هم نیز کمتر کار می کنند.

رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ما فقط نقش سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت داریم و بقیه کار‌ها توسط دستگاه‌ها انجام می‌شود، در حوزه مقابله با مواد مخدر، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و سپاه ، در حوزه درمان وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی و در حوزه معتادان متجاهر سازمان زندان‌ها و بسیج پای کار هستند.

وی افزود: انصافا دستگاه قضایی، دادستانی‌ها و شهرداری تهران نقش بسیار خوب و برجسته‌ای در چنین موضوعی دارند به طوری که چندین مرکز درمانی از سوی شهرداری  افتتاح شده است، خوشبختانه همراهی خوبی صورت گرفته است.

مومنی ادامه داد: بزرگ‌ترین چالش ما اصلاح قانون است. اگر قانون روزآمد شود، مشکلات ما سریعا حل خواهد شد؛ در این خصوص یک لایحه‌ای تهیه و مقرر شده است تا  ظرف دو ماه به مجلس ابلاغ شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار